Babyinspiration

 
Sött till en liten i HM:s webshop. Tycker det är så gulligt med jeans på småbarn. Klänningen ovan beställer jag gärna till Ida. Haha, det är mycket som jag gärna beställer till Ida men det finns ju så mycket fint så jag blir alldeles till mig. Det finns mycket fint till grabbarna också men är dålig på att tipsa om barnkläder för killar. Är det något ni är intresserade av?