Att träffa härliga människor

Igår hade vi spakväll igen, jag och Caroline. Den här gången var det hon som hade visningen och jag var med och assisterade. Vi visade aloevera-experimentet och det är lika häftigt varje gång att dels se det själv och se gästernas reaktioner som ser det för första gången. Sedan fick de testa aloevera och så var det såklart dags för ansiktsbehandling.
Jag älskar verkligen den här delen av jobbet. Att få komma hem till människor och få ge en del av mig själv för att värdinnan och hennes gäster ska få en skön och rolig kväll. Att få se hur mycket de uppskattar att man kommer. Det är så värt det!