En glädjeinjektion

Min match ikväll blev inställd så vad passade inte bättre än att Caroline, Jens och Devin kom hit en sväng- Ett tag kunde man tro att både jag och Carro fått i oss lite för mycket av det goda. Vilka skrattattacker, skrattade så jag fick ont i magen. Som träningsvärk, den känslan.  Caroline ville att vi skulle testa lite olika övningar, inspirerade av Ida Warg. Ja, vad ska man säga, vi var inte lika duktiga, hihi.
Vissa blev dock riktigt bra medan andra utlöste skrattattacker…