Rönnbär

En blogg som jag verkligen gillar, det är Underbara Clara. Igår läste jag ett inlägg där hon tagit in rönnbärskvistar och det var såg så vackert och höstigt ut så det ville jag också ha. De pryder mitt köksbord så fint. Vad ska ni göra idag? Själv ska jag ut och döma fotboll, som domare i herrar div 5. Det ska bli kul!