Annandag jul

Jag startade den här annandag jul med att köra ett hårt HIIT-pass. Passet är bara 25 minuter men det tar verkligen. Skönt att ha dagens pass avklarat tidigt på morgonen. Då har jag resten av dagen sedan. Vi har varit på stan en sväng. Barnen har fått handla lite för sina julklappspengar. När vi kom hem satt vi i soffan och åt pizza och godis.
Bilden är från igårkväll och inte relaterat till det här inlägget.
Jag måste bara berätta förresten. I förra veckan sprang jag en runda innan tåget gick hem. Inget konstigt med det. Dock så märkte jag när jag kom hem att jag hade haft byxorna på mig ut och in. Jag kan bara skratta åt det så här i efterhand. Det påmminer mig om när jag var gravid med Ida och gjorde samma sak. Fast då tog jag inget tåg utan promenerade till jobbet och upptäckte det när jag kommit halvvägs till jobbet.