Juldagen

Igår var vi hos mina föräldrar för att äta en god jullunch och sedan dela ut julklappar och fira Samuels födelsedag. Vi hade en riktigt mysig eftermiddag tillsammans. Lägger in ett gäng bilder från vår dag. Mamma hade gjort sådan god mat. Kött, svampsås och hasselbackspotatis. Det blev så gott! Till efterrätt åt vi marängsviss.