En bild från i somras

Oj, så svårt att välja  bara en bild. Men det får bli en härlig vattenbild! Vattenkrig med barnen är så mycket sommar för mig! Underbara, älskade sommar, som jag längtar tills den är tillbaka igen. Innan vi flyttade till vårt hus så bodde vi i en lägenhet i stan men med en stor gård. När barnen var ute och lekte kunde jag aldrig riktigt slappna av. Bilar som kom körandes fort in på gården och det var även ett allmänt oroligt område. Att nu kunna bo i hus där barnen kan vara ute i trädgården i flera timmar och leka tryggt är en sådan frihetskänsla. Springa ut och in och inte behöva bekymra sig över bilar som kommer fort, kunna gå till skolan tryggt utan att behöva korsa en bilväg. Jag älskar att bo där vi bor!

Jordgubbar! Så mycket sommar för mig!
Det här är en del av Johanna Kajsson´s julkalender. Vill du också vara med, läs mer HÄR.