Ett misslyckande i livet

Jag vill egentligen inte se mina misstag som just misslyckanden men en situation där jag verkligen gjort ett platt fall var när jag åkte ner till Halmstad för att gå steg 2 i fotboll. Jag var verkligen inte redo för det men ivrig som jag var så åkte jag ner ändå. Jag tänker dock att de här misstagen som görs gör oss till bättre människor. Får oss att utvecklas och lära oss. Utan mina misstag hade jag inte varit den jag är idag och inte haft de erfarenheter jag har. Med livserfarenhet är det lättare att leda barnen och ge råd. Givetvis måste barnen få göra sina egna misstag men vissa saker vill man som förälder inte att barnen ska göra. Jag tänker att alla erfarenheter inte är bra erfarenheter. Vissa saker kan man klara sig utan.