Morgonträning när den är som bäst

Godmorgon! Idag gjorde jag något som jag inte gjort på väldigt länge. Jag vaknade pigg långt innan klockan ringde, låg i sängen och drog mig. Jag funderade redan igår kväll på om jag skulle ge mig ut och springa innan frukost. När jag såg hur vackert det är ute kunde jag inte stanna kvar i sängen. På med löparkläderna, Avicii i lurarna och så ut i det vackra vädret. Jag hade bra tryck i benen och njöt av fågelkvitter. Ja, jag hörde fåglarna fast musik i lurarna. Åh, vilken härlig start det blev. När jag kom hem så körde jag även ett pass styrka och kondition så dagens träning är avklarad. Hur härligt är inte det! Önskar dig en underbar start på nya veckan.