Träning och god middag

Igår åkte jag och Rickard iväg för att köra en timme spinning med Sofia och hennes sambo. Jag kände redan under första minuterna att jag kommer få rejält ont i rumpan. Och mycket riktigt, det känns idag, haha. Det var alldeles för länge sedan som jag var med på ett pass. Vi körde 3 set med 70 sekunders intensivt jobb, vila 20 sekunder*tre set med lång vila mellan seten. Bra pass!
Efter passet möttes vi upp på Mervah, en libanesisk restaurang här i stan. Jag beställde in kycklingen med grillade grönsaker och Sofia tog laxen. Killarna tog hamburgaren med nötkorv och halloumi i. Nästa gång får det nog bli hamburgaren. Tjuvsmakade lite och det var så gott. Kyckligen var verkligen god den med. Efter middagen följde vi med hem till Sofia och Niklas en stund. De har precis renoverat klart sin lägenhet och det var så fint! Det blev en riktigt trevli kväll!