En sommarplåga som jag är så trött på

Det är dags för dag två i Madeleines bloggutmaning. Temat är rubriken. Den här frågan har jag funderat över ända sedan jag läste den igår.  Det står helt stilla. Jag kan bara komma på sommarplågor som jag gillar. Till exempel sommartider med gyllene tider eller jag går och fiskar med samma grupp. Eller summer of 69 med Bryan Adams. Vilken sommarplåga är du trött på?