En skavsårsrunda

I förmiddag gav vi oss ut på den här resans sista löppass. Jag ville springa en mil eftersom jag har som mål att göra det en gång varje månad. Kanske inte det smartaste i den här värmen. Det jobbigaste var dock inte värmen utan att jag fick skavsår på mina lår. Jag lär mig aldrig att jag inte kan springa i korta shorts. När vi sprungit runt Visbys ringmur och även en bit uppför jobbigaste backen inne i Visbys innerstad var Rickard snäll och erbjöd sig att byta shorts med mig. Det var skönt faktiskt, då kunde jag springa några kilometer till. Men så fick jag istället skavsår på mina armar och där sportbh:n satt. Suck alltså men nu kan jag sätta check på ett junimål.