

Jag kom hem för en stund sedan. Det har varit en väldigt upptagen lördag. Först har jag jobbat mina timmar, det var en bra dag på jobbet. Därefter åkte jag hem, käkade lite och gjorde mig i ordning för att döma fotbollscup tillsammans med två andra domare. Planen var att döma i team, två matcher som assisterande och en match som huvuddomare. Jag tog med mig mitt headset. Det är alltid bra att kunna kommunicera med varandra. Konstaterade tre, nej fyra saker förresten.
- Jag har inte glömt hur man är assisterande domare.
- Däremot så är det färskvara att vara huvuddomare bland tre.
- Jag älskar att få vara ute och döma fotboll.
- Jag hade bra ont i min skada när jag satt i bilen och åkte hem. Hoppas verkligen att det är tillfälligt och att jag inte gjort något ”dumt”.
Jag har ätit lite middag medan jag skrev det här inlägget och jag ska nu borsta tänderna och stretcha trettio minuter. Hoppas på att det kan mota bort den värsta smärtan. I morgon ska jag jobba, tre pass kvar innan jag tar ”helg”.