
Jag har haft fredagskänsla idag. Det är allt lite konstigt eftersom jag varit ledig i helgen. Då brukar jag inte bli dagvill men uppenbarligen den här gången. Det har varit en pysslig dag med allt möjligt, det var väl en typisk måndag. Knäppt då att jag haft fredagskänsla. Eller kanske just därför. Måndagar och fredagar har en benägenhet att bli väldigt pyssliga.


Jag har velat kring träning. Ska jag köra mitt styrke- och explosivitetspass ikväll eller strunta i det och vara med på domarklubbens träning imorgon. Till slut landade jag i att köra mitt pass och morgondagens form får avgöra om jag är med på domarklubbens träning. Kvällens form var onekligen väldigt bra. Jag drog till med fem varv. Efter tredje och fjärde varvet kände jag nämligen att jag hade energi kvar. Man blir onekligen väldigt bra på det man tränar. Hoppas verkligen att det kommer ge resultat också i löparspåret med framöver. Det kan jag inte säga att jag upplevde på lördagens lopp. Usch så sega ben jag hade. Vill börja springa intervaller igen och slippa ta hänsyn till min skada. Jag får fortsätta kämpa på med det som fungerar.