Det är verkligen underbart väder. Det snöar fortfarande och jag älskar det. Blir lek och bus ute i snön idag. Pepparkaksbak vill jag också göra och koka knäck och kola. Jag jobbar ganska mycket julveckan så det skulle vara skönt att ha så mycket som möjligt av julstöket klart innan dess. På förmiddagen kommer jag och Samuel vara iväg. Han ska till doktorn och det skulle ta hela förmiddagen. Tråkigt, men ett måste.

PS. Idag går mina traderauktioner ut. Kika in. DS





