Idag tänkte jag att jag skulle försöka fota ett foto i timmen. Tycker personligen att det är väldigt trevligt att läsa den sortens inlägg. Mitt inlägg kommer att uppdateras under dagen.









06:54 Säger godmorgon med en solig bildbomb från min trädgård. Min dag startade redan vid 06:00 men då låg jag kvar i sängen och försökte somna om.

07: 57 Kikar in på Elsa Billgrens blogg och det första som möter mig är ett inlägg om Gotland. ”Det här kommer passa mig som handen i handsken” tänkte jag. Får inspiration till att skriva ett eget Gotlandsinlägg.


8:48 Packar domarväskan och fixar min domarfrisyr.

10:05 Bra uppladdning inför matchen… Motorfelslampan började lysa när jag kommit halvvägs.

10:47 Redo för match. Det fick bli underställ.

11:48 Halvtid, helt rätt val med underställ på benen. Vinden är kall alltså…

12:57 Så, då har jag dömt klart för idag.

13:45 Dagens lunch, rostbiff och potatissallad.

15:15 Har vilat efter matchen och tar en stund i soffan. Fotboll i bakgrunden såklart.

16:36 Sitter med ett inlägg med mina Gotlandsfavoriter. Det tar sådan tid att välja bilder och skriva en beskrivande text. Tänker att inlägget kommer upp under morgondagen.

17:48 Dags för ett pass på crosstrainern.


18:38 Check på 1 mil på crosstrainern, 25 minuter och så ett gäng övningar för magen.

20:05 Filmtajm! Valet föll på ”fools gold” med Kate Hudson och Matthew McConaughey i huvudrollerna.
Bildbomben med alla dina blommor är fantastisk:-)
Väldigt klokt av dig att välja underställ. Här var det storm (på riktigt alltså) och de 10 grader som visades på termometern kändes som max två plusgrader.
Nu hoppas jag bara att lampeländet på Agda inte betyder nåt. Jag menar du fick ju lägga en slant på henne innan semestern redan ifjol, och pengar för bilreparationer kan man ju ha roligare för…
Ska bli kul att läsa ditt inlägg om Gotland – ön i ditt hjärta.
PS. Din lila domardress är såååå läcker:-) DS.
Åh, vad fint – tack så mycket för ditt inlägg! Vilken lysande idé att ta ett foto varje timme; jag njuter verkligen av att följa din dagliga rutin idag. Det som glädjer mig mest är att få reda på att du är domare… Jag älskar sport! Jag har faktiskt precis kommit tillbaka från gymmet, där jag styrketränade lite… Jag kör konditionsträning ute i skogen. I morse knådade jag lite deg till pasta, och vi har precis ätit upp den… den var utsökt – jag kommer definitivt att göra den igen!
Varma hälsningar till dig; jag hoppas att resten av din dag fortsätter lika vackert som den började.
P.S. Det är kallt här också, men vi är på väg mot solskenet…
Soliga och glada hälsningar från Viola
Va kul att följa dig en hel dag med bilder. Domar yrket måste va riktigt spännande, då ingen match är den andra lik.
Hoppas du får en lika bra dag idag 🌺
Tack för ditt foto i timmen och din dag.
Carin
Trevligt! Lycka till 🙂