Inferno

Efter jobbet igår så ställde jag mig på crosstrainern, samtidigt tittade vi på den nya Beckfilmen som heter Beck – inferno. Den var riktigt bra, tycker det är en av de bästa nya filmerna om Beck som gjorts. Josef hamnar riktigt i blåsvädret när han ska försöka komma ur en knipa. Mer tänker jag inte säga för jag vill såklart inte spoila något. Det blev ett långpass på crosstrainern. I vanliga fall brukar jag köra något kort och effektivt men inte igår. Totalt blev det 21 kilometer och 50 minuter i tid. Det kändes skapligt mestadels men ibland högg det till i höfterna så jag fick hela tiden tänka efter hur jag trampade för att inte få ont. Längtar efter den dagen när jag är smärtfri.

2 svar på ”Inferno

Kommentarer är stängda.