
Det var en sådan fin sångstund idag på Rickards jobb. Det är så mysigt att få sjunga och se tanterna sjunga med. Jag var bekymrad över om rösten skulle hålla men som vanligt så oroade jag mig i onödan. Jag hade min nya fina julklänning på mig och vi var båda matchande i rött. Efter vi sjungit tillsammans så satt vi ner med de boende och fikade. Det var så trevligt!

När vi kom hem så åkte Rickard vidare på styrelsemöte och jag ställde mig på löpbandet. Tänkte det att om jag tränar idag så kan jag vila imorgon. Det var på tunga betongben jag värmde upp så efter åtta minuter och en kilometer bestämde jag mig för att köra ett riktigt styrke- och explosivitetspass. Jag behöver bli starkare så det känns som ett riktigt bra val. Passet såg ut så här:

Jag kommer garanterat ha träningsvärk i magen imorgon och i baksida lår. Så här hård styrka var det länge sedan som jag körde. Det kommer kännas gött att få vila imorgon med gott samvete.
Jag tycker att det är lite kul med träningsvärk 🙂 Och så glad jag är att rösten höll på sången.
Det tycker jag med. Jag vet att musklerna har fått jobba. 🙂 Jag är väldigt glad över att rösten höll.
Hej! Du har kommenterat ett par ggr på min blogg, så jag hoppas det är OK att jag tittar in till dig. 😊 Bra med träning, eller hur…? Jag skrev om min träning idag jag också. Trevlig onsdag!
Ja det är okej. 😀 Tack för titten hos mig. 😀