Inställt

                                         

Det kom världens åskoväder med hagel och regn vid femtiden. Usch! Det var bara att ställa in matchen som jag skulle ha ikväll. Synd, jag blev sugen till slut på att döma matchen. Jaja, imorgon är det dags igen.

Vi ska snart ta fredagkväll. GODIDAGS IGEN! Can´t wait… För min del blir det choklad i mängder. Har både marabou daim och polka, twix mm. Kommer ni ihåg när Twix hette Raider förresten. Det var verkligen år och dag sedan. Fortfarande är det en av mina chokladfavoriter. Mums, vad gott det ska bli.

Hoppas att ni får en toppenkväll!

Inte ens det förflutna

På förmiddagen igår satt jag ute och började läsa en ny bok: Inte ens det förflutna av Anna Jansson. Den handlar om Maria Wärn som är poliskommisarie och har åkt till gotska sandön efter att ha vittnat i en rättegång. En efter en faller kvinnorna som hon är med offer för en mördare…..

Jag tycker än så länge att boken verkar lovande. Anna skriver på ett mycket bra sätt som gör att man vill fortsätta läsa.

Vitt och blått

Jag hann inte blogga något igår. Tiden sprang iväg. Till balkongen blev det iallafall lite inhandlat: petunia, lobelia och marguerite. Jag ville ha vita och blå blommor så jag är jättenöjd. Nu vill jag ha en ny matta och så skulle jag vilja måla om balkongen så den blir vit och fräsch. Jag undrar om man får göra det i en hyresrätt. Ska nästan ta och kolla upp det. Just nu ligger det en ful röd matta på golvet som täcker det slitna.