En lördag

Den första semesterdagen har tillbringats på badet i några timmar och därefter har vi varit iväg och träffat barnens farfar en sväng. Jag sitter nu och tittar på fotbollen: Finland-Sverige. Vilken bra match det är, högt tempo och många målchanser för Sverige. Funderar även på om jag ska ta mig en glass, köpte sandwich från glassbilen igår och de är så goda. 
 

Syskonkärlek!