Äntligen är vi framme vid vår semester. Som jag längtat. inte för att jag inte trivs med mitt jobb men det ska bli skönt att få vara med familjen en hel månad. En hel månad utan krav och måsten, få ta igen sig och ladda batterierna.
Efter blodgivningen idag så mötte jag upp familjen vid minigolfbanan där de spelade och sen åkte vi och storhandlade. Det blev grillade hamburgare idag igen till middag, så gott ju
Det var så varmt på sen eftermiddag/kväll så vi har bara degat inomhus. Nu fotboll och godis.
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
7 svar på ”Fotboll och godis”
kul med mini golf
Laddar in …
Vad härligt med semester!
Laddar in …
Du var med i min tävling man kunde vinna en cd med Anna Hertzman
Har presenterat vinnaren nu… Ett stort grattis till dig
Du får gärna skicka din adress så kommer skivan till dig
Ha en fin helg
Laddar in …
Härliga semester, den behövs 🙂
Laddar in …
Fina bilder! Sen undar jag varför du attackerar på bloggkommentatorerna och inte skriver något "eget"? Dåligt och otrevligt tycker jag! Tycker om din blogg och vill inte vara elak… Men blev lite ledsen då jag såg din kommentar – alla kan ju göra fel och inte skriva sitt namn…
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
kul med mini golf
Vad härligt med semester!
Du var med i min tävling man kunde vinna en cd med Anna Hertzman
Har presenterat vinnaren nu… Ett stort grattis till dig
Du får gärna skicka din adress så kommer skivan till dig
Ha en fin helg
Härliga semester, den behövs 🙂
Fina bilder! Sen undar jag varför du attackerar på bloggkommentatorerna och inte skriver något "eget"? Dåligt och otrevligt tycker jag! Tycker om din blogg och vill inte vara elak… Men blev lite ledsen då jag såg din kommentar – alla kan ju göra fel och inte skriva sitt namn…