Fotboll och godis

Äntligen är vi framme vid vår semester. Som jag längtat. inte för att jag inte trivs med mitt jobb men det ska bli skönt att få vara med familjen en hel månad. En hel månad utan krav och måsten, få ta igen sig och ladda batterierna. 
Efter blodgivningen idag så mötte jag upp familjen vid minigolfbanan där de spelade och sen åkte vi och storhandlade. Det blev grillade hamburgare idag igen till middag, så gott ju 
Det var så varmt på sen eftermiddag/kväll så vi har bara degat inomhus. Nu fotboll och godis.
 

7 svar på ”Fotboll och godis

  1. Du var med i min tävling man kunde vinna en cd med Anna Hertzman
    Har presenterat vinnaren nu… Ett stort grattis till dig
    Du får gärna skicka din adress så kommer skivan till dig
    Ha en fin helg

  2. Fina bilder! Sen undar jag varför du attackerar på bloggkommentatorerna och inte skriver något "eget"? Dåligt och otrevligt tycker jag! Tycker om din blogg och vill inte vara elak… Men blev lite ledsen då jag såg din kommentar – alla kan ju göra fel och inte skriva sitt namn…

Kommentarer är stängda.