Första matchen

Idag har jag dömt årets första träningsmatch med Rickard och en nyinflyttad damdomare. Det var högt tempo så det var riktigt kul. Juniorerna klådde ett divisionfyralag från Småland så det är verkligen hög klass på grabbarna. Konditionen är på topp vilket känns bra. Träningsfokuset ska nu läggas i första hand på explosivitet då jag märker att jag har orken och flåset.