Ikväll har jag varit och tränat två pass på gymmet där en jobbarkompis leder pass. Det första passet var bodytoning, riktigt tufft men kul också. Det märktes att min svaga sida är styrka, särskilt i armarna. Jag kommer ha en träningsvärk som heter duga på onsdag. (Är alltid som värst 48 timmar efter) Efteråt körde vi ett lite lugnare pass: aerobics. Först var gick det inget vidare med stegen men när jag väl kom på hur vi skulle göra så var det ganska roligt. Föredrar hård styrketräning eller hårda intervaller men efter det hårda styrkepasset var det bra med ett lite lätta pass där vi enbart gick in för att ha roligt.