Ofokuserad

Sitter och försöker läsa lite om lungornas funktion men är extremt ofokuserad och håller på med allt annat då jag inte förstår vad jag läser. Suck, det kommer bli en lång termin det här. Någon därute som är bra på att förklara alveolär ventilation? Jag får helt enkelt avvakta med den här uppgiften till vi varit på föreläsning som dock är först i april vilket känns väldigt långt fram.
 

Gårdagens träning

Igår körde vi ett pass squash på förmiddagen som gick helt ok. Vi testade att köra med regler ett set och Rickard slog mig stort. Men kul var det som vanligt. På kvällen sprang jag först ett par kilometer på löpbandet som uppvärmning och därefter var det dags för ett hårt styrkepass: plankan, upphopp och en rad andra övningar. Än så länge har jag ingen träningsvärk men om jag känner mig själv rätt lär jag inte kunna gå imorgon.