Gårdagen

Var det verkligen fullt ös hela dagen. Efter jobbet städade vi barnens rum tillsammans och sedan tog vi en sväng till Busfabriken där jag passade på att plugga utan några distraktionsmoment som Facebook eller andra saker på datorn. Barn som springer runt och leker var inte alls särskilt distraherande så det var bra.
Idag är det strålande sol ute vilket är perfekt med tanke på dagens planer. Samuel ville åka till sin biologiska pappa en sväng så jag ska skjutsa dit honom och därefter ska vi åka och kolla på en av mina nya damdomare. Efter det blir det snabbt hem för då ska jag själv döma. Ser fram mot den här dagen. Det ska bli kul!
Hoppas ni får en härlig dag!