Ett pass pilates

Det har varit så mörkt idag. Grått och regnigt, en typisk sovardag. När jag kom hem från jobbet scrollade jag lite på Facebook och sedan kröp jag ner i sängen och slöade där. Jag tror bestämt att jag slumrade en stund. Det var segt att komma upp. Samuel önskade potatis, köttbullar och gräddsås så jag fixade potatis och medan potatisen kokade så tränade jag 20 minuter pilates. Det här programmet. Jag har kört det så många gånger att jag inte behöver titta på filmen samtidigt utan det räcker med ljudet. Det är ett perfekt köra-igenom-kroppen-pass när man inte har så mycket tid. Jag gav även ryggen lite kärlek och körde igenom några extensioner. Det känns bra i kroppen nu.