Godmorgon! Det var ingen bra dag igår. Av flera anledningar som jag inte vill skriva här. Dock så är jag glad över att jag inte hade ont i foten på hela dagen. Hade ont en kort stund på kvällen efter att ha suttit i soffan. Så det är jag glad över. Idag var det perfekt cykelväder men trots att jag gick och la mig tidigt igår så var jag så trött så tog bilen. Det får bli ett pass på crosstrainern ikväll framför Sverigematchen. Eftersom jag jobbar så får det bli att streama matchen i efterhand. Jag får undvika sociala medier på lunchrasten.
Vad gör dig lugn?
Det är många saker. Pilates, naturen, träning. Att få somna i Rickards knä. Att få känna trygghet gör mig lugn.
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
9 svar på ”Dagens wordpressfråga”
Undrar om du klarade dig från att höra resultatet innan du såg matchen? 🙂
Laddar in …
Nej jag lyckades spoila mig själv genom att gå ut på Facebook. Det första som kom upp var en bekant som la upp resultatet.
Laddar in …
Gissar att du inte blev alltför ”upphetsad” över matchen. Men vad tyckte du om domaren? Till och med Eriksson, som jag egentligen tokgillar la sig in i debatten. Varför kan man inte bara medge att Spanien var det bättre laget idag? Varför skylla på domaren och eller Musovic. Tycker det är så billigt. Å med tanke på att stornationer har fått respass och lilla Sverige får spela om bronsmedaljen tycker jag nog att vi borde förbereda firandet à la 1994 när herrlandslaget grävde brons i USA.
Laddar in …
Jag tycker att det första målet som Spanien gör ska dömas bort för offside. Hon står framför Sveriges målvakt i offsideposition. Tycker också att Spanien fick några konstiga frisparkar med sig som är lite tveksamma. Men annars tycker jag inte att domaren gjorde några utmärkande misstag. Jag tycker kritiken är oförtjänt. Det var ju Musovic som höll kvar Sverige i matchen mot USA. Hatten av för Sveriges damer. De är grymma!
Laddar in …
Hoppas denna dag blev bättre! Men skönt att foten känns bättre.
Att vara ute i naturen är verkligen lugnande. Att lägga pussel eller färglägga och lyssna på ljudbok/podd ger mig lugn.
Laddar in …
Tycker också att det är roligt att bygga pussel.
Laddar in …
Då hoppas jag att det blir en bättre dag i dag.
Själv blir jag lugn av att promenera, träna med vår hund, umgås med nära och kära, läsa, pussla och vara ute med husvagnen/resa.
Laddar in …
Sitter och tittar på matchen nu. Men jag har tejp för munnen 🙊😉.
Hoppas din dag blir bättre idag.
Carin
Laddar in …
Vad bra, haha. 😀
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Undrar om du klarade dig från att höra resultatet innan du såg matchen? 🙂
Nej jag lyckades spoila mig själv genom att gå ut på Facebook. Det första som kom upp var en bekant som la upp resultatet.
Gissar att du inte blev alltför ”upphetsad” över matchen. Men vad tyckte du om domaren? Till och med Eriksson, som jag egentligen tokgillar la sig in i debatten. Varför kan man inte bara medge att Spanien var det bättre laget idag? Varför skylla på domaren och eller Musovic. Tycker det är så billigt. Å med tanke på att stornationer har fått respass och lilla Sverige får spela om bronsmedaljen tycker jag nog att vi borde förbereda firandet à la 1994 när herrlandslaget grävde brons i USA.
Jag tycker att det första målet som Spanien gör ska dömas bort för offside. Hon står framför Sveriges målvakt i offsideposition. Tycker också att Spanien fick några konstiga frisparkar med sig som är lite tveksamma. Men annars tycker jag inte att domaren gjorde några utmärkande misstag. Jag tycker kritiken är oförtjänt. Det var ju Musovic som höll kvar Sverige i matchen mot USA. Hatten av för Sveriges damer. De är grymma!
Hoppas denna dag blev bättre! Men skönt att foten känns bättre.
Att vara ute i naturen är verkligen lugnande. Att lägga pussel eller färglägga och lyssna på ljudbok/podd ger mig lugn.
Tycker också att det är roligt att bygga pussel.
Då hoppas jag att det blir en bättre dag i dag.
Själv blir jag lugn av att promenera, träna med vår hund, umgås med nära och kära, läsa, pussla och vara ute med husvagnen/resa.
Sitter och tittar på matchen nu. Men jag har tejp för munnen 🙊😉.
Hoppas din dag blir bättre idag.
Carin
Vad bra, haha. 😀