En ny rutin

Godmorgon!

Hoppas att du har sovit gott! Jag somnade bra och har sedan sovit gott. Jag råkade dock glömma ställa klockan men vaknade i tid ändå. Jag jobbar dag och hade tänkt hinna med några övningar innan jobbet. Sen kommer jag säkerligen behöva gräva fram bilen med med tanke på hur mycket det har snöat. Här ovan ser du mina fem övningar som jag tänkte starta dagen med.

  • plankan 30 sekunder.
  • knäböj*10
  • utfallssteg*10
  • crisscross*10
  • höftlyft*10
  • höftlyft med ett ben. Fem repetitioner per ben.

2 svar på ”En ny rutin

Kommentarer är stängda.