Söndag

Efter en dag med först jobb och sen städ och fix här hemma är det skönt att sjunka ner i soffan. Jobbar imorgon med och sen har jag en ledig dag, eller ja, ledig är jag ju aldrig i och med skolan. Vad jag längtar till i sommar när jag är klar. Just nu är jag riktigt skoltrött men ska hänga i sista nu. Det är lite som när man tränar, det går inte att ge upp när det bara är en intervall kvar.
Har ni haft en bra dag?