Tisdagssquash

Ikväll har jag och Rickard varit och spelat squash. Vi tog den banan med glasvägg och hade därför publik första kvarten. Det var väldigt bra då jag tog i på ett helt annat sätt så det blev riktigt jobbigt. Pinsamt bara när jag missade de mest enkla bollar…. Fast folk ser att vi inte är där för att spela seriös match utan att det är för konditionens skull. Tänkte köra squash en gång i veckan nu fram till löptestet som är i slutet på mars. Usch, hatar löptest!

Mysmorgon

Här är jag uppe tidigt, Ida likaså så vi har en liten mysmorgon här. Hon har börjat lägga sig redan vid halv sex då hon slutat med dagsömn och är så trött på kvällarna. Men det resulterar också i tidiga morgnar vilket inte är mig emot. Idag ska jag jobba och så är det tandläkarbesök för Samuel på eftermiddagen. Ett träningspass står också på schemat. Nån form av intervaller blir det. Ha en härlig dag!