Torsdag

Den här dagen har inte blivit som jag tänkt mig då vi fick ställa in lekdejten på grund av misstänkt maginfluensa. Så tråkigt då jag verkligen sett fram mot att ses. Men vi bestämde måndag istället och då hoppas jag att inga dumma sjukdomar kommer i vägen. Om en liten stund ska jag iväg på körövning, ska hoppa in i duschen och få i mig något att äta bara. Jag är riktigt nervös då körledaren vill att jag ska komma och sjunga innan. Tänk om de tycker att jag inte håller måttet….
Har ni haft en bra dag?

Godmorgon

Vilken härlig start på dagen det blir av att höra Ida ligga i sängen och sjunga. Jag har precis varit och lämnat henne på dagis. Vägarna är inte plogade än så att dra vagnen i snömodden var bra träning. Jag är allt annat än pigg då jag satt uppe och tittade på New moon som gick på tv igår kväll. Nu ska jag sätta mig med skolböckerna i ett par timmar innan det är dags för veckans hatpass: tempoträning. Lika bra att köra det så jag har det gjort och kan göra något roligare imorgon.