Gårdagens träning blev ett gäng intervaller på löpbandet. Tanken var att köra 5 kilometer på 25 minuter i intervaller och det gick skapligt. Gjorde åtta intervaller av 12,5 och det blir så mycket jobbigare att springa det på löpbandet då jag håller exakt samma hastighet hela tiden jämfört med ute då jag saktar ner för att sen spurta sista biten. Bra träning är det i alla fall.
Idag ska jag iväg och jobba och på rasten kommer jag och Rickard köra ett pass squash. Det var evigheter sen sist så det ska bli riktigt roligt.