Vilken bra dag jag haft idag. Har pluggat, myst med barnen, gjort en riktigt god fiskgratäng. Jag har alltid varit skeptisk till de som har socker i hemgjort potatismos men jag testade idag och vilken skillnad. Kommer aldrig mer göra utan. Så har jag också jobbat kväll med bästa L. Det var en sån där kväll när vi bara flamsade och tramsade ( inte inne hos de boende, då måste man vara professionell, men därmed inte sagt att man inte får skoja) och hade riktigt roligt. Sådana kvällar är en riktig energikick.
