Dagens träning

Jag rev av fem snabba kilometer på löpbandet. När jag loggade passet visade det sig att det var den tredje snabbaste femman och det känns härligt att vara på g igen. Jag har haft en svacka där det känts som att jag blir bara långsammare. Skönt att bevisa för mig själv att det fortfarande finns där. Efter femman tog jag en rejäl omgång stretch för nästan hela kroppen. Det viktigaste området för mig som jag prioriterar är mina ben, höfter och rygg.
Min pilatesring fick vara med på ett hörn. Riktigt bra hjälpmedel när man ska stretcha.
Jag gick även igenom några av basicövningarna. Pelvic curl, chest lift och roll up. Ikväll ska jag plugga en stund men först: fixa kvällsmat. Ikväll blir det hemgjord pizza. Glutenfri variant för mig dock.