


Ikväll var jag iväg och kollade på fotboll när en kompis dömde. Eftersom jag oftast dömer samtidigt eller jobbar så har jag inte sett honom döma på den nivån. Det var en rolig match som bjöd på lite allt möjligt. Rickard var iväg på annat håll så vi kunde tyvärr inte se matchen tillsammans.
Känsla: Efter söndagens tuffa match har jag jobbat mycket med det mentala. Tankar kring att sluta har flugit förbi. Hade alldeles glömt bort hur mycket det tar på mig mentalt att ha en sån där riktigt tuff match där jag från matchminut ett får slita för förtroendet. Jag är glad att den matchen inte var säsongens sista match.
Väder: Veckan har bjudit på sommarväder. Hörde att ett lågtryck är på väg till veckan vilket känns sådär. Men man får vara glad så länge det varar tänker jag. Att få njuta av sommarväder så här i september händer inte alltför ofta.
Läsning: Jag läste ut boken ”den lilla bokhandeln i hamnen” och en bok av en svensk författare: ”kan du säga schibbolet”.
Träning:
- Måndag: Vila, mådde inte alls bra och var faktiskt hemma från jobbet på grund av gräslig huvudvärk.
- Tisdag: Sprang 5*400 meter och ett par snabba intervaller.
- Onsdag: Vila
- Torsdag: Dömde fotboll, damer division 3
- Fredag: Vila
- Lördag: Vila
- Söndag: Vila
En rolig bild: Stackars lilla katten, besvikelsen att den roliga leksaken var ämnad för någon annan.

Bilder från veckan: Det syns vad som varit veckans fokus: fotboll på alla sätt och vis.














