
.. Att jag bytt bort dagens lediga dag till att jobba kväll. Jag får vara ledig på torsdag men ändå. Efter den tuffa helgen hade det varit skönt med en ledig dag. Det händer i stort sett aldrig att jag är ledig två dagar efter ett helgpass. Oftast jobbar jag måndag. Men det är ingen idé att hänga läpp över det egentligen. Min lediga dag blir bara lite framflyttad.
Igår fick jag schemat för nästa veckas närträffar. Lite nöjd blev jag över att jag suttit här hemma i min kammare och läst på saker som vi kommer prata om framöver. Vi ska prata mer om respiratorn till exempel. Både praktiskt och teoretiskt. Min känsla är att det kommer komma mycket om respiratorn på tentan.
Jag har precis ätit min frukost: overnightoats med massor med frukt och nötter. Jag kokte även två ägg för det behövs lite proteiner och fett också. Dagens wordpressfråga går så här:
Du skriver på din självbiografi. Hur ser den första meningen ut?
”oCH NU PRATADE JAG FÖR MYCKET IGEN. sÅ TYPISKT MIG ATT ALDRIG KUNNA HÅLLA TYST……. ”
Ja, såklart. Solklart att min självbiografi ska börja med den meningen. Det var det första jag tänkte när jag läste frågan. Det är så mycket jag och något jag jobbar med dagligen att inte alltid säga det jag tänker och framförallt att tänka först och agera sen.