Lycka

– Är att känna solens strålar värma ansiktet!
– Att höra barnen skratta och vara glada tillsammans!
– Att få höra ”jag älskar dig” av sitt barn.
Att sommaren snart är här och vi då kommer ha flera veckor ledigt tillsammans!
 
 

Söndag

Söndagsfrukost med stekt ägg och bacon. Var sugen på att baka källarfranska men fattades lite här hemma så struntade i det idag. Nästa helg så!
 

På baksidan har lövhögarna från i höstas legat kvar men idag tog jag tag i det så nu behöver jag inte skämmas över vår baksida längre. Trädgårdsplanerna i år blir att köpa en spaljé och så vill jag ha kaprifol. Men behöver nog sätta den på baksidan då den vill ha halvskugga. På framsidan är det sol hela dagen. Massor med vackra blommor vill jag ha i krukor och i rabatterna. Jordgubbarna ska jag rensa fram med. Just nu är de täckta med löv. Åh vad jag älskar att ha en trädgård att pyssla med!

Vi fick besök av grannarnas katt.
 
 
 
 

Vinterbröllop

Då det var ok att lägga upp bilder från bröllopet så får ni se några stycken. Sandra och Stefan ville gifta sig i Sälens fjällkyrka vilket jag tyckte var ett riktigt bra val. Så mysig liten kyrka.  De hade en originell utgångsmarsch: dansade vals nerför altargången. Det var så fint!