En solig dag

Vilken härlig dag det har varit. Jag har varit ute på fotbollsplan och dömt två matcher. Båda matcherna gick bra, den ena matchen var lite roligare än den andra. Imorgon ska jag till Ljungby för damcoachutbildning, tror det kommer bli toppen. Hoppas att jag får bra väder, det är inte så kul att åka så långt om det regnar.
Haha, sitter och kollar på Smartare än en femteklassare och jag gillar det programmet. Sitter och fnissar för mig själv att de inte kan de lättaste frågorna (som tex vem på bondgården som får killingar). Tror dock inte att det hade gått så mycket bättre för mig än för de som tävlar.
 

Lördag

Jag har aldrig tänkt på det där att matcha mor och dotter. Men lite kul är det allt att HM öppnar för den möjligheten med två klänningar i ungefär samma tema: blått och blommor. Jag vill beställa båda två för att jag tycker de är så fina. Om vi sen fulmatchar får vi se.
Idag är det strålande sol och riktigt varmt. Vinden är obefintlig. Så härligt. Om en stund ska jag iväg och döma match, träningsmatch mellan två divisionfyra lag. Det blir kul!
Hoppas ni har en härlig dag!