
Om gårdagen var en extremt seg och sömnig dag så är det precis tvärtom idag. Tänk att det kan variera så från dag till dag. Jag har jobbat och när jag kom hem har jag bara njutit av lugnet, barn som roar sig själva och då passar jag på att ha egentid. Skönt det!
Snart ska jag iväg till Åtvidaberg och döma match, mest troligt pojkar 16. Jag är inte så nervös vilket gör mig nervös, haha, vad knäppt det där lät. Men om jag förklarar som så här är att jag behöver ett visst mått av nervositet för att prestera bra. När jag tänker att ”det är lugnt” blir det ofta pannkaka.
Uppdaterat 22:00. Pust vilken match. Ställde in mig på pojkar 16 och det blev senior+junior. Jag fick verkligen jobba och kombinationen högt tempo, kraftig blåst och regn gjorde att jag gjorde några misstag. Till nästa match är det bara att ta nya tag.
