
Kan inte fatta att det redan är första mars. Tyckte det var nyss det var nyårsafton. Igår åt vi tacos och sen tittade jag på Let´s dance, enbart för att jag var lite (läs mycket) nyfiken på Kenza. Jag har kollat in hennes blogg i flera år och ville se mer av hur hon är som person. Jag tyckte i alla fall att hon var jätteduktig och verkar ha en härlig personlighet. Jag får se om jag kommer fortsätta titta, Rickard slipper i alla fall, haha.
Idag har jag varit iväg och dömt fotboll, flickor 17. Vad roligt det var att döma lag som accepterar min nivå och klarar av att spela på den. Om alla dammatcher var som den idag skulle jag lätt kunna döma damer hela tiden.
Nu ska jag iväg med Alexander på fotbollsträning och sen tar jag helg. Hoppas ni har det toppen!
Idag har jag varit iväg och dömt fotboll, flickor 17. Vad roligt det var att döma lag som accepterar min nivå och klarar av att spela på den. Om alla dammatcher var som den idag skulle jag lätt kunna döma damer hela tiden.
Nu ska jag iväg med Alexander på fotbollsträning och sen tar jag helg. Hoppas ni har det toppen!