Solig söndag

Godmorgon! Jag vaknade klarvaken strax innan sju. Istället för att försöka somna om klev jag upp och har suttit och svarat på era kommentarer. Jag förberedde en chiapudding som jag har soyghurt och melon till. Själva chiapuddingen tycker jag inte är så rolig men ihop med topping blir det gott. Chiafrön är väldigt nyttiga och innehåller både fiber, omega 3, magnesium och kalcium. Det blir en riktig näringsboost så här på morgonen.
Nu börjar grannens paradisäppleträd blomma. Fantastiska blommor och jag är så glad att jag får njuta av detta träd från mitt köksfönster.
Jag har slarvat med stretchingen efter mina tre matcher så kroppen är riktigt stel och dann. Inte trött men stel så det ska bli skönt att träna pilates senare. Jag ska åka till Åtvidaberg på förmiddagen och träna ett pass med en av tjejerna som var med på mina klasser på Hälsofabriken. Det ser jag fram mot.
Innan dess tänkte jag äta färdigt min frukost och sedan gå ut i solen och gräva upp tistlar. Mina pioner växer så det knakar men det gör också tistlarna. Dessa otäckingar som jag hoppas på att snart bli av med.