Tänker tillbaka

Maj är en månad med så mycket nostalgi. Vid den här tiden förra året hade jag så mycket skolstress. Jag väntade på besked om jag var godkänd på sista tentan och jag väntade på feedback på mitt examensarbete. Tentasvaret dröjde eftersom alla var godkända och feedbacken på examensarbetet dröjde för att det missades att lägga in det i rätt mapp. Men det ordnade sig till det bästa till slut.

Känns så konstigt att tänka på att jag snart jobbat ett år efter allt plugg. Jag tycker fortfarande att jag har stor nytta av det som jag lärt mig under utbildningen på avdelningen där jag är. I höst kommer ”min” avdelning ta emot studenter från utbildningen som jag gick. Det tycker jag känns kul.

Några av mina ”skolinlägg”’