
Veckan startade lugnt och sedan fick jag massor att göra. Det växlar verkligen snabbt. Efter jobbet satt jag och vilade en stund och tog tag i dagens träning. Idag fick det bli tuffa backintervaller på löpbandet. Att jag valde löpbandet var för att inte behöva begränsa mig i längden på intervallen. Så jag körde 10*200 6meter i en för mig riktigt jobbig fart. Vilan fick också bli i uppförsbacke så jag fick till ett riktigt bra träningspass. Imorgon tänker jag vila med gott samvete.