Imorgon kan jag vila med gott samvete…..

Veckan startade lugnt och sedan fick jag massor att göra. Det växlar verkligen snabbt. Efter jobbet satt jag och vilade en stund och tog tag i dagens träning. Idag fick det bli tuffa backintervaller på löpbandet. Att jag valde löpbandet var för att inte behöva begränsa mig i längden på intervallen. Så jag körde 10*200 6meter i en för mig riktigt jobbig fart. Vilan fick också bli i uppförsbacke så jag fick till ett riktigt bra träningspass. Imorgon tänker jag vila med gott samvete.