Vårväder

Det har varit underbart väder idag. Strålande sol och riktigt värme i luften. Jag återinveg min jeansjacka när jag skulle hämta barn. Våren är verkligen på väg. Eftermiddagen spenderades på gården, lekandes med våra barn och grannbarn. Jaga barnen och kurragömma blev det. Efter två timmar kände jag att jag inte behövde träna. Jag blev jättetrött. Haha. Vi hade superkul.

Det slog mig nu att jag har snöat in på vissa ord: underbart, skönt, riktigt härligt, riktigt bra osv. Det finns ju en massa ord för samma saker. Men jag har totalt hjärnsläpp. Det bara blir så att jag använder samma ord….

Godnatt iallafall. Jag ska krypa ner nu. Förhoppningsvis mer utvilad än idag. Det tar på krafterna att drömma en massa konstigheter.

Måndag igen

Jag är helt slut, kunde verkligen inte sova. Får försöka vila lite under dagen. Dock så är det massor som ska hinnas med idag. Effektiv är ledordet.

Det verkar bli en dag med strålande sol. Härligt! Det blir garanterat en löprunda i skogen idag. Om jag piggnar till. Kanske skulle vara skönt med vila till löptestet på onsdag.

Vad ska ni göra idag?