Happy wednesday

Jag har haft min kära mamma här i eftermiddag. Det blev inget personalmöte för Samuel blev sjuk så jag var tvungen att åka och hämta honom. Stackaren hade jätteont i magen. Men han mår bättre nu iallafall.

Mamma och jag har testat skor, fikat lite och haft mycket trevligt. För en gång skull var jag inte på tråkigt humör. Brukar annars tajma ganska så bra.

Snart är det Greys anatomy och jag har inspiration till att göra smycken så det tänkte jag pyssla lite med under tiden.

Först: läsa bloggar 

Godmorgon regniga dag

Vi gick och la oss vid nio igår kväll och jag somnade i stort sett på en gång. Så underbart skönt. Jag känner mig riktigt utvilad. Missade desperate housewifes pga det. Hände det något speciellt? Igår hade jag en riktig bakkväll. Det blev bullar, chokladmuffins och solskensbullar. Barnen älskar att fika så det lär gå åt. 🙂

Idag fyller Mr R 25. Jag har köpt en jättefin present som jag hoppas att han blir nöjd med. Det blir dock inget riktigt firande idag eftersom att Mr R jobbar och jag ska på personalmöte. Det blir ordentligt firande på lördag istället.

Vad ska ni göra idag?