I did it!

Mitt livs första lopp är avklarat. (Jag räknar inte Blodomloppet för då har jag ställt upp i gåklassen.) Det gick bra, jag nådde inte mitt tidsmål men jag lyckades springa om en hel del tävlande och det är ett lyft för min självkänsla.
Mr R vann 5,4 km klassen. Ett stort grattis till honom. ♥ Jag vann massage på mitt startnummer så det ska jag unna mig framöver. Det var en rolig kväll överlag som skuggades av en tråkighet men det är bara att glömma och fokusera på det positiva.

Jag har fått mersmak på att springa lopp. Jag har bestämt mig för att springa fler lopp och jag vill träna ännu mer så jag kan börja pressa mina tider. En utmaning skulle vara tjejmilen. Ska se när den är och ev anmäla mig. Jo, så blir det, 5 september smäller det! Nu blir det hårdträning. 

Uppladdning

Jag fick jobba på en annan våning idag. Gick jättebra. Kul att vidga vyerna lite. Nu blir det uppladdning inför loppet ikväll. Jag har en tid jag vill slå. Det skulle vara riktigt roligt att ge mitt yttersta och tänja på mina gränser. Jag vill väcka min tävlingsinstinkt som säkert finns nånstans i mig.

Ska sätta mig framför tv:n med barnen nu och titta på Natt på Museet.

Hoppas att ni får en fortsatt toppentorsdag!

Godmorgon

Så här ser jag ut idag. Jeans HM och tröja Ginatricot

Grått och trist är det ute och jag är jättetrött. Kom i säng lite för sent. Jag jobbar 7-13.30 och ikväll ska jag springa Rosenkällaloppet. Det blir spännande och roligt. Jag har inte så mycket att skriva nu.

Vad gör ni idag?