Smoothie

Efter dagens träningspass blev det en mumsig och god smoothie gjord på blåbär, vaniljyoghurt, apelsinjuice och banan. Bra återhämtning.
Jag sprang intervaller på löpbandet idag. Egentligen hade jag tänkt att köra backintervall ute med Mr R men han var tvungen att ta en ”sistaminuten” match. Båda barnen ville leka på gården så det fick bli på bandet istället. Jag är nöjd ändå och jag känner mig mycket piggare och framförallt gladare. Jag blir helt fel av att sitta uppe länge på kvällarna. Igår blev det till klockan ett och det är för mycket. Konstaterar det varje gång men ibland vill man vara uppe. Nu väntar jag på att Mr ska komma hem och att barnvakten kommer så ska vi åka sen.

Långfredag

Idag firar jag och Mr R fem år som gifta och det är en strålande vårdag. Vi kommer fira ikväll med att gå ut och äta på restaurang. Tiden har verkligeng gått fort. Vi har haft våra ups and downs men det har så varit värt det. Jag hoppas på många fler underbara år ihop. ♥

Vad ska ni göra idag?