Idag har jag tränat 20 minuter pilates och lite olika styrkeövningar. Det blir vila från löpningen och nya tag igen imorgon då det blir ett lugnt hålla igång pass.
Nu ska jag iväg och hämta Samuel.
Hoppas att ni har det bra i solen.
Hälsa och träningsglädje
Idag har jag tränat 20 minuter pilates och lite olika styrkeövningar. Det blir vila från löpningen och nya tag igen imorgon då det blir ett lugnt hålla igång pass.
Nu ska jag iväg och hämta Samuel.
Hoppas att ni har det bra i solen.
Löptestet igår gick jättebra. Fick göra om en av 50 meters sträckorna. Men jag är godkänd och det är huvudsaken. 11,54 blev min tid så det var precis på håret. Tiden per kilometer var 5,30. Skönt iallafall att ha testet avklarat. Det har hängt över mig som ett spöke hela vintern. Jag klådde en av grabbarna så jag nådde en del av målet också. Nästa år ska jag nå mitt tidsmål på 10 minuter blankt. Jag har gott om tid på mig. Hehe.
Idag jobbar jag kväll och så är det utvecklingssamtal på skolan för Samuel. Ska bli spännande att se vad han har lärt sig under året. I höst börjar han första klass. Hjälp vad tiden går fort. Jag tycker att man märker på ett helt annat sätt hur fort tiden egentligen går genom att se på hur stora barnen blivit.
Vad ska ni göra idag?