Kvällsdagbok

Jag har fått ut auktioner på Tradera. Jag vill tömma hela mitt lager. Därefter vill jag börja om på en ny ”designkula”. Vet dock inte än hur jag ska göra mina nya smycken. Får spåna lite så lossnar det nog snart.

Jag är så trött nu så jag borde egentligen krypa ner men vem har tid med det. Jag blev så glad när jag skulle skriva ut lite deklarationspapper och såg att jag kunde fylla i exakt samma papper och skicka iväg dem elektroniskt. Så vips, var deklarationen klar.

Neej, sängen var det. Mina ögon går i kors. Snark, ska upp tidigt för att jobba 7-13.30. Imorgon kväll blir det afterwork med ett gäng glada människor. Blir skoj det.

Dagens träning

Jag har startat veckan med 4 kilometer löpning i backe. Slog faktiskt min kilometertid på den sträckan och det trots att jag gick några meter i en brant och lång backe. Det är ett lyft för självförtroendet.

Jag känner dock att just sådana löppass, där jag verkligen måste krama ur det sista jag har, skulle jag behöva springa en gång i veckan. Det är svårt att lägga upp ett träningsprogram nu när jag inte vet hur jag kommer döma under våren. 

På torsdag ska jag springa Rosenkällaloppet. Ett lite mindre motionslopp här i stan som går till Rosenkällaskjön. Jag hoppas på 5,4 kilometers härlig löpning med en massa energi och en bra tid.

Godmorgon

Måndag idag och ny vecka. Än så länge ser det ut att bli en solig dag. Dock så är det kallt: 2 minusgrader. Jag jobbar ända till halv fyra. Därefter ska jag försöka få tid till att springa en runda. Deklarationen ska jag gå igenom en sista gång också.

Hoppas ni får en toppenmåndag. Det ska jag ha.