Rollo

Nu är jag hemma efter en kväll på jobbet. Jag har haft en slappardag idag. Fysiskt har jag inte varit i form. Mådde ju inte så bra i fredags och efter det har det tagit ett tag att komma i kapp. Jag tar igen lite missad näring genom att mumsa i mig rollo. Så gott!

Imorgon jobbar jag dag och så måste jag träna. Har ju inte gjort det sedan i torsdags. Lufta benen lite. 🙂

Godnatt och sov gott.

Godmorgon måndag

Lovely, ute skiner solen och jag är på sprudlande gott humör. Trött är jag men det är jag alltid på måndagar. Sitter uppe alldeles för länge och kliver upp för tidigt. Jag tittade på New moon igår och efter det kröp jag ner i sängen med ”Så länge vi båda andas”. Vet inte vilken gång i ordningen jag läser den. Tionde kanske. Äh, jag vet inte, inte så viktigt heller.

Babbel, babbel. Planer idag:

° Jobba 16-21
° Träna
º Smycka

Vad gör ni idag?